بهترین جراح بینی تهران

بهترین جراح بینی تهران کیست ؟

بهترین جراح بینی تهران : جراحی زیبایی بینی یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی می باشد ؛ به طور کلی افرادی که قصد جراحی بینی دارند در وهله اول ، به دنبال بهترین جراح بینی می گردند.

انتخاب بهترین جراح بینی در شهرهای بزرگ همچون تهران بسیار دشوار می باشد و باعث ایجاد سوالاتی اعم از سوالات زیر در ذهن متقاضیان این جراحی می شود.

  1. بهترین جراح بینی تهران کیست ؟
  2. چگونه می توان بهترین جراح بینی تهران را انتخاب کرد ؟
  3. بهترین جراح بینی تهران چه ویژگی هایی دارد ؟

بهترین جراح بینی تهران

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی

  • برای انتخاب یک جراح بینی خوب بهتر است ابتدا از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید ، همچنین می توانید در گوگل بهترین جراح بینی را جستجو کنید.
  • پس از انتخاب جراح بینی درباره سابقه کاری و تحصیلات او تحقیق کنید و برای مشاوره به مطب او بروید.
  • در جلسه مشاوره انتظارات خود را از جراحی زیبایی بینی به جراح بینی بگویید تا او بتواند به خوبی شما را راهنمایی کند.
  • برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای جراح بینی مورد نظر را مشاهده کنید.
  • برای مشاهده نمونه کارهای دکتر سوسن سکوتی می توانید به صفحه اینستاگرام و گالری تصاویر وب سایت ایشان مراجعه کنید.
  • با بیمارانی که در مطب جراح بینی مورد نظر حضور دارند صحبت کرده و میزان رضایت آن ها را از رینوپلاستی بپرسید.

ویژگی های یک جراح بینی خوب

  • یک جراح بینی خوب باید به اصول ریاضی آگاه باشد.
  • بهترین جراح بینی باید توانایی تجسم کردن داشته باشد تا بتواند بهترین مدل بینی را با توجه به چهره فرد پیشنهاد بدهد.
  • زمان کافی را برای معاینه و مشاوره بیمار بگذارد.
  • سلامت بیمار را اولویت کاری خود قرار دهد و صرفاً به فکر منافع شخصی خود نباشد.
  • با صبوری تمامی نکات مربوط به اقدامات قبل و مراقبت های بعد از جراحی بینی را به بیمار توضیح دهد.
  • در صورتی که فرد مراجعه کننده برای عمل بینی تقاضای غیر منطقی داشت سعی به متقاعد کردن او کند و در صورتی که فرد متقاعد نشد از جراحی بینی او اجتناب کند.

 

شرکت در جلسات مشاوره توسط جراح بینی

در جلسه مشاوره با یک جراح بینی ، بیمار معمولاً موضوعات مختلفی را مطرح می‌ کند که مرتبط با عمل جراحی ، انتظارات و نیازهای شخصی او می باشد . برخی از موضوعاتی که ممکن است در جلسه مشاوره مطرح شوند عبارتند از:

هدف و انتظارات : بیمار ممکن است در مورد اهداف و انتظارات خود از جراحی بینی صحبت کند ، از جمله تغییرات مورد انتظار در شکل و اندازه بینی ، بهبود تنفس یا افزایش اعتماد به نفس که جراح بینی با صبوری در رابطه با تمام این موضوعات توضیحات لازم را به بیمار ارائه می دهد .

تاریخچه پزشکی : بیمار باید در مورد تاریخچه پزشکی و جراحی‌ های قبلی خود صحبت کند ، از جمله هرگونه سابقه مشکلات تنفسی یا هر نوع بیماری های پایدار و خاصی که ممکن است در تصمیم‌ گیری در مورد جراحی مؤثر باشد .

سوابق دارویی و حساسیت : بیمار باید هرگونه داروی مصرف شده در زمان فعلی ، مکمل ها یا حساسیت به برخی داروها را با جراح بینی به اشتراک بگذارد .

تاریخچه سلامت روانی : بعضی از بیماران ممکن است در مورد تأثیر پروسیجر بر روحیات و روان خود سؤالات زیادی داشته باشند ؛ بنابراین مشاوره در این زمینه نیز مهم است.

توضیحات در مورد فرآیند جراحی : جراح بینی بخش زیادی از جزئیات فنی جراحی را به متقاضی را توضیح می دهد که این موارد شامل روش جراحی ، زمان و مکان عمل ، پیش‌ بینی نتایج و زمان بهبودی است .

مزایا و معایب : بیمار باید با مزایا و معایب جراحی آشنا باشد ، از جمله عوارض احتمالی ، زمان بهبودی و هزینه‌ های مرتبط با عمل ؛ زیرا باید با آمادگی کامل گام در مسیر این متد زیبایی بگذارد .

سوالات و نگرانی‌ ها : بیمار باید هرگونه سوال یا نگرانی خود را با جراح به اشتراک گذاشته تا همه موضوعات مربوط به جراحی به طور کامل بررسی شود .

درباره جراحی بینی

کسانی که برای جراحی زیبایی بینی مراجعه می کنند. در وهله اول جراح بینی ، بینی آن ها را معاینه می کند تا تشخیص دهد نوع بینی چیست تا بتواند بهترین مدل را به آن ها پیشنهاد دهد.

بینی بر اساس ضخامت پوست و استحکام استخوان به دو نوع بینی گوشتی و بینی استخوانی تقسیم می شود.

بینی استخوانی به بینی گفته می شود که دارای پوست نازک و استخوان و غضروف محکم باشد، کسانی که دارای این نوع بینی هستند در جراحی بینی استخوانی می توانند مدل بینی فانتزی ، نیمه فانتزی ، طبیعی و غیره را انجام دهند و بهترین نتیجه را به دست آورند.

بینی گوشتی به بینی گفته می شود که دارای پوست ضخیم و استخوان نازک باشد، همچنین این نوع بینی دارای غدد چربی زیادی در اطراف پره های بینی می باشد، کسانی که دارای این نوع بینی هستند معمولا جراحان بینی در جراحی بینی گوشتی به آن ها پیشنهاد می کنند که مدل بینی طبیعی را انتخاب کنند تا بهترین نتیجه را به دست آورند.

روش های جراحی بینی

برای انجام جراحی زیبایی بینی ، بهترین جراح بینی تهران یکی از روش های جراحی بینی باز یا جراحی بینی به روش بسته را انتخاب می کند.

در جراحی بینی به روش باز ، یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می شود و پس از جدا کردن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز بر روی بینی اعمال می شود.

اما در جراحی بینی به روش بسته هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی می باشد.

بهتر است بدانید که در جراحی بینی به روش باز جراح بینی دید بهتری برای اعمال تغییرات بر روی بینی دارد.

همچنین مدت زمان جراحی بینی به روش بسته حدود 15 دقیقه کمتر از جراحی بینی به روش باز می باشد و میزان تورم و کبودی در جراحی بینی بسته کمتر است.

بهترین جراح بینی تهران

کوچک کردن بینی با لیزر

امروزه تبلیغات گسترده ای در خصوص کوچک کردن بینی با لیزر می شود که باید بگوییم هنوز علم پزشکی آنقدر پیشرفت نکرده است که بتوان با لیزر تغییراتی را در فرم بینی ایجاد نمود، لیزر تنها باعث صاف و شفاف شدن پوست بینی می شود.

بهترین سن برای انجام جراحی بینی چه سنی است ؟

به طور کلی نظر جراحان بینی در خصوص سن مناسب برای جراحی بینی ؛ از این قرار است که افرادی که تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی دارند ، باید تا پایان سن بلوغ و اتمام فرآیند رشد صبر کنند و پس از آن ؛ اقدام به این جراحی نمایند.

علت این امر به این خاطر است که در حالت طبیعی ؛ کلیه اعضای بدن حتی اجزای صورت ، تا زمان خاتمه روند بلوغ ؛ در حال رشد هستند و روند رشد آن ها فعال است.

از این رو در صورتی که پیش از پایان پروسه بلوغ ؛ انجام عمل بینی ، صورت پذیرد ؛ قاعدتا نتیجه جراحی پس از چندی دستخوش تغییراتی شده و فرد را با مشکلاتی مواجه خواهد ساخت.

شایان ذکر است که سن مجاز برای جراحی در خانمها ۱۶ سال و در آقایان ۱۸ سال می باشد.

بهترین جراح بینی تهران

آیا جراحی بینی درد دارد ؟

یکی از رایج ترین دغدغه های افرادی که درصدد انجام جراحی زیبایی بینی هستند این است که آیا جراحی بینی دردناک است یا خیر ؟ در این رابطه باید عنوان داشت که خیر ؛ برخلاف تصور عموم ، انجام جراحی بینی به هیچ وجه دردناک نمی باشد زیرا فرد در حین عمل بیهوش بوده و دردی حس نخواهد کرد.

پس از جراحی نیز ، دردی وجود نخواهد داشت و در صورت احساس درد به راحتی می توان با مصرف مسکن آن را تسکین بخشید. بنابراین درد ناشی از جراحی بینی امری نگران کننده نمی باشد.

اقدامات قبل از جراحی بینی

  1. بیمار آزمایشاتی را که جراح بینی تجویز نموده است به طور کامل انجام دهد.
  2. فتوگرافی های مورد نیاز را از تمامی جهات بینی تهیه کند.
  3. به مدت دو هفته قبل از جراحی بینی از داروهای رقیق کننده خون همچون وارفارین و آسپرین استفاده نکند.
  4. به مدت دو هفته قبل از جراحی بینی از مصرف الکل و استعمال دخانیات جدا خودداری نماید.
  5. بیمار پیش از جراحی بینی حتما یک الی دو نفر همراه داشته باشد.
  6. به مدت 8 ساعت قبل از جراحی بینی چیزی میل نکرده و ناشتا برای جراحی بینی مراجعه کند.

مراقبت های بعد از جراحی بینی

  • بعد از جراحی بینی داروهایی را که جراح معالج تان تجویز نموده است ، به طور کامل استفاده کنید.
  • از رفتن به مکان های شلوغ که امکان برخورد ضربه به بینی وجود دارد ، خودداری کنید.
  • به مدت دو هفته بعد از جراحی بینی ؛ از مصرف داروهای رقیق کننده خون ؛ مانند آسپرین و بروفن و همچنین الکل و دخانیات جدا خودداری کنید.
  • بهتر است بیماران شب بعد از عمل ، سوپ و تا 10 روز بعد از عمل ؛ غذاهای نرم و خوب پخته شده که نیاز به جویدن طولانی ندارد استفاده کنند.
  • تا 3 ماه بعد از جراحی بینی از انجام فعالیت های شدید و ورزش های سنگین و نیز بلند کردن اجسام با وزن بالا ، جدا خودداری نمایید.

هزینه جراحی بینی

هزینه جراحی زیبایی با توجه به عوامل بسیاری برآورد می گردد و پارامترهای زیاد بر روی قیمت نهایی آن تاثیر گذار است. از این رو اطلاع از هزینه جراحی بینی مستلزم مراجعه به جراح بینی می باشد ؛ جراح پس از بررسی های لازم و انجام آزمایشات مورد نیاز ، قیمت جراحی را به اطلاع بیمار خواهد رسانید.