بهترین جراح بینی در تهران

بهترین جراح بینی در تهران : طبق تحقیقات صورت گرفته نشان داده شده امروزه بیشتر افراد تمایل به جراحی زیبایی بینی دارند و دائماً در حال پرس و جو  بهترین جراح بینی هستند.

اکثر افراد به علت مشکلات بینی یا بزرگ بودن بینی و دیگر مشکلات به متخصص گوش و حلق و بینی مراجه می کنند.

 

چگونه یک جراح خوب را انتخاب کنیم ؟

بهتر است در گام نخست فهرستی از دکتر های باتجربه و ماهر پیدا کنید و با توجه به نوع درخواست خود از بینی که دارید آنها را ارزیابی کنید فراموش نکنید مراجعه با پزشک های انتخاب شده بسیار ضروری است و شما با یک جلسه مشاوره به راحتی می توانید صحبت های پزشک را شنیده و از او مشاوره های لازم درباره ی نوع جراحی بگیرید.

بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که دیدگاه شما باید یک دیدگاه منطقی نسبت به بینی خود داشته باشید  زیرا هر فرد باید جنس پوست بینی ،گوشتی یا استخوانی بودن بینی را در نظر بگیرد بدین ترتیب می توانید به راحتی پزشک خود را انتخاب کنید .

بهترین جراح بینی کیست ؟

بهترین جراح بینی باید بسیار با تجربه و ماهر باشد  و بتواند در جلسه ی مشاور به طور کامل بیمار را نسبت به کاری که می خواهد انجام دهد متقاعد کند و اعتماد نسبت به نتیجه کلی جراحی  به بیمار دهد.

پزشک خوب پزشکی است که با توجه به صورت هر فرد بینی را طراحی کند تا به صورت بیاید برای مثال ما نمی توانیم برای فردی که اجزای صورتش بزرگ است بینیش را کوچک کنیم.

توجه داشته باشید بهترین جراح زیبایی بینی جراحی است که با تخصص و تجربه ،هنر طراحی را نیز ادغام کند و در صورت بیمار  پیاده سازی کند.

بینی یکی از اجزایی محسوب می شود که در مرکز صورت قرار گرفته است زیبایی بینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باعث جذاب شدن چهره ی هر فرد می شود.

با انتخاب درست به راحتی می توانید بینی خود را به دست جراح بسپارید و هیچگونه نگرانی نداشته باشید توجه داشته مراجعه و گرفتن مشاوره از پزشک بسیار ضروری است و شما می توانید با بررسی  و اطلاعات کافی بهترین پزشک را انتخاب کنید.

 

 

انتخاب بهترین جراح بینی در تهران

  1. برای انتخاب یک جراح بینی خوب راه های متفاوتی وجود دارد که دو نمونه از آن ها پرس و جو از دوستان یا آشنایان و جستجو در گوگل می باشد.
  2. پس از تهیه اسامی جراحان بینی در تهران درباره آن ها تحقیق کرده و پس از آن برای مشاوره نزد بهترین آن ها بروید.
  3. در جلسه مشاوره تمامی انتظارات خود را از انجام جراحی زیبایی بینی به جراح بینی مورد نظر بگویید تا به درستی شما را راهنمایی کند.
  4. حتما برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای جراح بینی خوب را مشاهده کنید.
  5. کسانی که دارای بینی گوشتی هستند به این نکته توجه کنند که برای به دست آوردن نتیجه ایده آل بهتر است به بهترین جراح بینی گوشتی در تهران مراجعه کنید.
  6. همچنین اگر می خواهید مدل بینی طبیعی را انتخاب کنید به بهترین جراح بینی طبیعی مراجعه نمایید تا از نتیجه آن رضایت داشته باشند.

عوارض جراحی بینی چیست؟

بسیاری از افراددر جلسه مشاوره درباره عوارض عمل جراحی زیبایی بینی می پرسند که باید به آن ها بگوییم کسانی که قصد انجام جراحی بینی را دارند بهتری است به بهترین جراح بینی مراجعه کنند و مراقبت های قبل و بعد از جراحی بینی را رعایت کنند تا دچار مشکلی نشوند.

تنها عیب جراحی بینی تورم ، کبودی ، آبریزش و گرفتگی بینی می باشد که امری طبیعی بوده و به مرور زمان رفع می شود.

هزینه جراحی زیبایی بینی چقدر می باشد؟

هزینه جراحی بینی با توجه به دستمزد بهترین جراح بینی ، هزینه بیمارستان و متخصص بیهوشی ، هزینه داروها و آزمایشات و غیره تعیین می شود.

به این نکته توجه داشته باشید که برای انتخاب یک جراح بینی خوب هزینه را ملاک خود قرار ندهید.

دکتر سوسن سکوتی

جراح پلاستیک بینی و متخصص گوش و حلق و بینی

( جراحی زیبایی بینی – بهترین جراح بینی )