عمل بینی در دوران شیردهی

عمل بینی در دوران شیردهی

برخی از خانم هایی که نوزاد کوچک دارند واز شیر مادر تغذیه می کند متقاضی انجام جراحی بینی هستند ولی نگران عوارض و خطرات عمل بینی در دوران شیردهی هستند.

بعد از جراحی بینی نباید به مدت 8 الی 12 ساعت نوزاد از شیر مادر تغذیه کند زیرا داروهای بیهوشی که حین جراحی بینی تزریق می شود امکان دارد بر روی بدن مادر تاثیر گذار باشد .

پس از گذشت 8 تا 12 ساعت اثر داروهای بیهوشی از بین می رود و مادر می تواند روند شیر دهی به نوزاد خود را ادامه دهد.

عمل بینی بعد از زایمان

با گذشت دوماه از زایمان ، مادر می تواند جراحی بینی انجام دهد و نگران شیردهی کودک خود نباشد ، زیرا پس از گذشت 8 تاالی 12 ساعت می تواند به نوزاد خود شیر دهد .

با جراح بینی خود در میان بگذارد که نوزاد شیرخواره دارید تا داروهایی تجویز شود که برای شیردهی مضر نباشد.

عمل بینی در دوران شیردهی

تاثیر بارداری بر عمل زیبایی بینی

در دوران بارداری بدن اکثریت خانم ها دچار ورم می شود .

ورم بدن و صورت در دوران بارداری کاملاٌ طبیعی است و جای نگرانی ندارد ولی در این بین خانم هایی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند نگران این هستند که بعد از زایمان فرم بینی دیگر به حالت قبل از بارداری باز نگردد.

بعد از زایمان و رفع ورم بدن و صورت ، فرم بینی همانند قبل از بارداری می شود و جای هیچ گونه نگرانی در ارتباط با فرم بینی جراحی شده بعد از زایمان وجود ندارد.

زمان مناسب بارداری بعد از جراحی بینی

برای بانوان سوال یش می آید که چه مدت بعد از عمل بینی میشه اقدام به بارداری کرد ؟

با گذشت یک ماه تا دوماه از انجام جراحی بینی می توان اقدام به بارداری کرد و هیچ گونه مشکل یا عوارضی در این مورد وجود ندارد.

فرد پس از انجام جراحی بینی و گذراندن دوره نقاهت از نظر سلامت بدنی کاملاٌ مانند خانمی است که جراحی بینی انجام نداده است و محدودیتی ندارد ، به همین دلیل زایمان طبیعی بعد از عمل بینی مانعی ندارد.

برای مشاهده بینی های جراحی شده توسط دکتر سوسن سکوتی ، جراح پلاستیک بینی و متخصص گوش و حلق و بینی ، به گالری تصاویر در سایت ایشان و صفحه رسمی اینستاگرام دکتر سکوتی مراجعه فرمایید.

دکتر سوسن سکوتی

جراح پلاستیک بینی و متخصص گوش و حلق و بینی