دکتر بینی خوب در تهران

دکتر بینی خوب در تهران

دکتر بینی خوب در تهران کیست ؟ این سوالی است که اغلب در ذهن افرادی که قصد انجام جراحی بینی را دارند ایجاد می شود، برای انتخاب بهترین جراح بینی تهران این مقاله را مطالعه کنید.

دکتر بینی خوب در تهران کیست ؟

  • بهترین جراح بینی کسی است که سلامت بیمار را اولویت کار خود قرار داده و صرفا به فکر منافع شخصی خود نباشد.
  • توانایی جلب اعتماد بیمار را داشته باشد و بتواند رضایت بیماران را جلب کند.
  • تحصیلات مرتبط داشته باشد و بتواند بهترین مدل بینی را با توجه به ساختار بینی بیمار به او پیشنهاد دهد.
  • در صورتی که بیمار تقاضا و انتظار نامعقولانه از جراحی بینی داشت سعی کند بیمار را متقاعد کند و در صورتی که بیمار متقاعد نشد از جراحی بینی او اجتناب کند.
  • یک جراح بینی خوب ، باید با صبوری تمامی نکات مربوط به اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی را به بیمار توضیح دهد و اهمیت را رعایت آن ها را به او بگوید.
  • یک جراح بینی خوب باید به علم زیبایی شناختی آشنا باشد و بتواند بینی را بعد از جراحی بینی تجسم کند تا بهترین مدل بینی را به فرد پیشنهاد بدهد.

 

دکتر بینی خوب در تهران

نحوه انتخاب یک جراح بینی خوب به شرح ذیل می باشد:

  • سعی کنید برای انجام جراحی زیبایی بینی به جراح بینی مراجعه کنید که در ناحیه سکونت شما باشد تا به راحتی بتوانید جلسات معاینه را بروید.
  • از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.
  • برای مشاوره به مطب جراح بینی مورد نظر رفته و نمونه کارهای او را مشاهده کنید.
  • برای مشاهده نمونه کارهای دکتر سوسن سکوتی یکی از بهترین جراحان بینی در تهران می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحا اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.
  • رضایت بیماران جراح بینی مورد نظرتان را بسنجید.
  • درباره سوابق کاری او تحقیق کنید.

کاندیدای مناسب جراحی بینی

افرادی که نسبت به انجام جراحی بینی اقدام می کنند ، باید بدانند که صرفا وجود ایراد در فرم ظاهری بینی نمی تواند انجام این جراحی را ضروری سازد.

از این رو هر فردی که با ایرادات و نقائص ظاهری بینی مواجه است ، کاندید مناسبی برای انجام جراحی بینی نمی باشد و انجام جراحی زیبایی بینی برای افرادی که از شرایط ذیل برخوردار باشند ، گزینه مناسبی خواهد بود.

  • برخورداری از فاکتورهای سلامت جسمی :

از مهم ترین ملزومات انجام جراحی بینی ، بهره مندی از سلامت کامل جسمی و عدم ابتلا به بیماری های زمینه ای و مزمن می باشد.

از این رو در جلسه مشاوره قبل از عمل ؛ پزشک معالج ، سوالاتی در ارتباط با سوابق ابتلا به بیماری های خاص و حساسیت های دارویی از مراجعین خود می پرسد و جهت اطمینان از سلامت فرد و این که آیا کاندید مناسبی برای انجام جراحی بینی است یا خیر ، آزمایشاتی را برای او درخواست می نماید.

  • داشتن سن مناسب برای انجام جراحی بینی :

افرادی که متقاضی جراحی بینی هستند باید رشد جسمی آن ها تکامل یافته باشد و به عبارتی پروسه بلوغ را به پایان رسانده باشند ؛ چرا که تا قبل از پایان سن بلوغ هنوز روند رشد صورت ، فعال است و نباید نسبت به انجام جراحی بینی اقدام نمود.

البته ناگفته نماند که در برخی موارد خاص ، با توجه به صلاحدید پزشک امکان انجام جراحی بینی قبل از سن بلوغ وجود خواهد داشت.

  • داشتن انتظاراتی معقولانه از جراحی بینی :

به طور کلی ، افرادی که تمایل به انجام جراحی بینی دارند باید هدف و خواسته خود را از انجام این جراحی ، مشخص کنند و در جلسه مشاوره انتظارات خود از انجام جراحی بینی را به طور واضح برای پزشک بازگو نمایند.

البته متقاضیان عمل بینی باید توجه داشته باشند که به هیچ وجه نباید از نتیجه این جراحی ، انتظاراتی غیرمنطقی و نامعقول داشته باشند.

  • عدم ابتلا به اختلالات روحی همچون وسواس :

برخی از افرادی که درصدد انجام جراحی زیبایی بینی هستند ، هیچ گونه ایرادی در شکل ظاهری بینی آن ها وجو ندارد و تنها به دلیل ابتلا به وسواس و این که نسبت به ظاهر خود دچار بدشکل انگاری هستند ، متقاضی انجام این جراحی می باشند.

این دسته از افراد حتی در صورتی که بعد از عمل بینی به نتایج قابل قبولی دست یابند باز هم از فرم بینی خود ناراضی خواهند بود ، لذا به جرأت می توان گفت که این دسته از افراد به هیچ عنوان کاندید مناسبی برای انجام عمل زیبایی بینی نمی باشند.

هزینه دکتر بینی خوب در تهران چقدر می باشد؟

به این نکته توجه داشته باشید که به خاطر هزینه کمتر به هر جراح بینی مراجعه نکنید و ابتدا درباره او تحقیق نمایید.

در صورتی که جراحی بینی خود را به درستی انتخاب نکنید ممکن است از نتیجه جراحی زیبایی بینی رضایت نداشته باشید و بخواهید جراحی بینی ترمیمی انجام دهید که در این صورت باید تا یک سال صبر کنید تا زخم های ناشی از جراحی بینی اولیه بهبود یابد.

هزینه جراحی زیبایی بینی با توجه به دستمزد بهترین جراح بینی ، هزینه بیمارستان و پرسنل آن ، هزینه متخصص بی هوشی ، هزینه داروها و آزمایشات و غیره تعیین می شود.