هزینه جراحی زیبایی بینی

هزینه جراحی زیبایی بینی

یکی از متداول ترین سوالاتی که افراد پیش از اقدام برای جراحی بینی و در جلسه مشاور می پرسند این است که هزینه جراحی زیبایی بینی چقدر می باشد؟

در این مقاله می خواهیم درباره هزینه جراحی زیبایی بینی صحبت کنیم.

هزینه جراحی زیبایی بینی به عوامل ذیل تعیین می شود:

  • دستمزد بهترین جراح بینی
  • نوع بینی
  • هزینه های بیمارستان و پرسنل آن
  • هزینه متخصص بیهوشی
  • هزینه های آزمایشات و داروها
  • هزینه جلسات معاینه و غیره تعیین می شود.

در جراحی زیبایی بینی به این نکته توجه داشته باشید که به خاطر هزینه کمتر به هر جراح بینی مراجعه نکرده و ابتدا درباره او تحقیق کنید.

چرا که اگر پس از جراحی بینی از نتیجه ان رضایت نداشته باشید باید تا یک سال صبر کنید تا زخم های ایجاد شده از جراحی بینی اولیه ترمیم شده و بعد از آن برای جراحی بینی ثانویه اقدام کنید.

در این صورت هزینه جراحی زیبایی بینی برای تان بیشتر می شود.

آیا بیمه هزینه جراحی زیبایی بینی را پرداخت می کند؟

باید بگوییم از انجا که جراحی بینی با هدف زیبایی انجام شود بیمه هیچ هزینه ای پرداخت نمی کند و تمامی هزینه ها بر عهده خود بیمار می باشد.

اما در صورتی که جراحی بینی با هدف درمانی انجام شود یعنی درمان پولیپ بینی یا شکستگی بینی باشد بیمه هزینه آن را پرداخت می کند.

 

هزینه جراحی زیبایی بینی

 

جراحی زیبایی بینی

در جراحی زیبایی بینی انتخاب یک جراح بینی خوب و باتجربه از مهم ترین مراحل در جراحی بینی می باشد پس در انتخاب آن دقت کنید.

بهتر است بدانید جراحی زیبایی بینی بر روی دو نوع بینی استخوانی و بینی گوشتی انجام می شود.

بینی استخوانی

بینی استخوانی به بینی گفته می شود که دارای پوست نازک ، اسکلت و غضروف محکم باشد.

کسانی که دارای این نوع بینی هستند در جراحی بینی استخوانی می توانند مدل بینی طبیعی ، مدل بینی فانتزی یا عروسکی و غیره را انتخاب کنند و بهترین نتیجه را به دست آورند.

بینی گوشتی

بینی گوشتی به بینی گفته می شود که دارای پوست ضخیم و اسکلت و غضروف ضعیف باشد، همچنین این نوع بینی دارای نوک بینی گرد و پهن می باشد و در اطراف پره های بینی غدد چربی فراوانی وجود دارد که با فشار دادن دو انشکت چربی از آن خارج می شود.

کسانی که دارای این نوع بینی هستند در جراحی بینی گوشتی به آن ها توصیه می شود مدل بینی طبیعی را انتخاب کنند تا بهترین نتیجه را به دست آورند.

 

دکتر سوسن سکوتی

جراح پلاستیک بینی و متخصص گوش و حلق و بینی

( جراحی زیبایی بینی – بهترین جراح بینی )