جراحی بینی با لیزر

جراحی بینی با لیزر

امروز شاهد تبلیغات گسترده ای در خصوص جراحی بینی با لیزر یا برداشتن قوز بینی بدون جراحی و غیره هستیم، باید به افرادی که متقاضی این روش ها هستند و درباره آن سوال می پرسند بگوییم که جراحی بینی با لیزر یک دروغ تبلیغاتی می باشد چرا که هنوز علم در حوزه لیزر آنقدر پیشرفت نکرده است که بتوان با لیزر تغییراتی را در اسکلت بینی ایجاد کرد و لیزر تنها باعث نازک تر شدن پوست می شود.

همچنین بهتر است بدانید که لیزر باعث صاف و شفاف شدن پوست بینی می شود.

بهترین روش کوچک کردن بینی

برای رفع ایراد موجود در بینی توصیه می شود به یک جراح بینی خوب و مجرب مراجعه کنید تا پس از بررسی وضعیت بینی شما با یکی از روش های جراحی بینی بسته یا جراحی بینی باز اقدام به رفع آن ها کند.

انتخاب روش جراحی زیبایی بینی به جراح بینی و مهارت او بستگی دارد پس بهتر است انتخاب آن را به جراح بینی بسپارید تا نتیجه ایده آل و مطلوبی را به دست آورید.

 

جراحی بینی با لیزر

 

جراحی بینی به روش باز

در این روش جراحی زیبایی بینی ، جراح بینی یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می کند و پس از جدا کردن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز را بر روی بینی اعمال می کند.

در این روش جراح بینی دید بهتری بر روی ایرادت موجود در بینی داشته و احتمال بروز غیر قرینگی در آن بسیار کم می باشد.

جراحی بینی به روش بسته

در این روش جراحی بینی ، جراح بینی هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی کند و تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود.

به این نکته توجه داشته باشید که این روش برای جراحی بینی ترمیمی و بینی هایی که پیچیدگی های زیادی دارند مناسب نیست.

نکاتی درباره جراحی بینی

افرادی که قصد انجام جراحی زیبایی بینی را دارند به یک جراح بینی خوب و با تجربه مراجعه کنند و برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای جراح بینی را مشاهده کنند.

صرفا به خاطر هزینه کمتر به هر جراح بینی اطمینان نکنند.

آزمایشات و مراقبت های قبل و بعد ازجراحی بینی را رعایت کنند تا بهترین نتیجه  را از عمل جراحی بینی به دست آورند، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراقبت های قبل و بعد از جراحی بینی می توانید به مقاله جامعی که تهیه شده و در وب سایت موجود است مراجعه کنید و در صورت داشتن سوال از طریق وب سایت یا اینستاگرام سوالات خود را بپرسید.