جراح پلاستیک بینی

جراح پلاستیک بینی

جراحی بینی جزء پرطرفدارترین جراحی های زیبایی در جهان می باشد، متقاضیان جراحی زیبایی بینی امروزه در ایران نیز افزایش یافته است و افراد برای انجام آن به دنبال یک جراح پلاستیک بینی خوب و با تجربه هستند تا با مراجعه به او نتیجه مطلوب و ایده آلی از جراحی زیبایی بینی به دست آورند.

 

جراح پلاستیک بینی

 

انتخاب بهترین جراح بینی در شهرهای کوچک آسان می باشد اما در کلان شهری همچون تهران دشوار می باشد و این سوالات در ذهن افراد ایجاد می شود که بهترین جراح بینی در تهران کیست ؟

چگونه می توان بهترین جراح بینی تهران را انتخاب کرد؟

ویژگی های بهترین جراح بینی گوشتی در تهران چیست؟

در این مقاله قصد داریم به جراح پلاستیک بینی و پاسخ سوالات فوق بپردازیم.

 

جراح پلاستیک بینی

نحوه انتخاب جراح پلاستیک بینی خوب به شرح ذیل می باشد :

  • به این نکته توجه داشته باشید که جراحی بینی یک جراحی اورژانسی نبوده  به همین دلیل فرد زمان کافی برای تحقیق و انتخاب بهترین جراح بینی را دارد.
  • برای انتخاب جراح پلاستيک بيني می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو کنید.
  • پس از انتخاب جراح بینی مورد نظر درباره سوابق کاری و میزان تحصیلات او تحقیق کنید.
  • میزان رضایت بیماران جراح بینی مورد نظرتان را بسنجید.
  • نمونه کارهای جراح بینی مورد نظرتان را مشاهده کنید، برای مشاهده نمونه کارهای دکتر سوسن سکوتی ، بهترین جراح بینی تهران ، می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.
  • برای مشاوره به مطب او رفته و خواسته و انتظارتان را از جراحی زیبایی بینی به او بگویید تا او بتواند به خوبی شما را راهنمایی کند.

ویژگی های بهترین جراح پلاستیک به شرح ذیل می باشد:

  • یک جراح پلاستیک بینی خوب باید اصول ریاضی را بداند و به علم زیبایی شناختی آگاهی داشته باشد.
  • توانایی تجسم بینی بعد از جراحی زیبایی بینی را داشته باشد تا بتواند بهترین مدل بینی را که متناسب با چهره فرد باشد به او پیشنهاد دهد.
  • صبور باشد و با حوصله تمامی نکات مربوط به جراحی زیبایی بینی را به بیمار توضیح دهد.
  • توانسته باشد رضایت بیماران خود را از جراحی بینی کسب کرده باشد.
  • به این نکته توجه داشته باشید که به خاطر هزینه جراحی زیبایی بینی کمتر به هر جراح بینی مراجعه نکنید و پیش از مراجعه درباره او تحقیق کنید.

جراحی زیبایی بینی

پس از اینکه جراح بینی مورد نظر برای جراحی بینی را انتخاب کردید بهتر است بدانید که جراحی بینی بر روی دو نوع بینی گوشتی و بینی استخوانی انجام می شود.

بینی استخوانی به بینی گفته می شود که پوست نازک و اسکلت محکم داشته باشد، اما بینی گوشتی به بینی گفته می شود که پوست ضخیم و اسکلت ضعیف داشته باشد.

کسانی که دارای بینی استخوانی هستند در عمل جراحی بینی می توانند مدل بینی فانتزی ، طبیعی و غیره را انتخاب کنند و بهترین نتیجه را به دست آورند.

اما معمولا در عمل جراحی بینی گوشتی به افراد توصیه می شود مدل بینی طبیعی را انتخاب کنند تا نتیجه ایده آلی حاصل شود.

 

 

آیا جراحی بینی عوارض دارد؟

باید بگوییم در صورتی که به بهترین جراح بینی مراجعه کنید و مراقبت های قبل و بعد از جراحی بینی را رعایت نمایید دچار عارضه ای نخواهید شد.

تنها عیب عمل جراحی زیبایی بینی تورم ، کبودی ، آبریزش و گرفتگی بینی می باشد که امری طبیعی بوده و به مرور زمان رفع می شود و جای نگرانی وجود ندارد.

هزینه جراحی بینی چقدر می باشد؟

هزینه جراحی زیبایی بینی با توجه به دستمزد بهترین جراح بینی ، هزینه داروها و آزمایشات ، هزینه متخصص بیهوشی و غیره تعیین می شود.

دکتر سوسن سکوتی

جراح پلاستیک بینی و متخصص گوش و حلق و بینی

( جراحی زیبایی بینی – بهترین جراح بینی )