کوچک کردن بینی با جراحی

کوچک کردن بینی با جراحی

امروزه شاهد تبلیغات گسترده ای در خصوص کوچک کردن بینی با ژل ، لیزر و غیره هستیم اما باید بگوییم بهترین روش کوچک کردن بینی با جراحی می باشد.

در جراحی بینی تمامی ایرادات ظاهری و مشکلات موجود در بینی بررسی می شود و در حین جراحی زیبایی بینی تمامی آن ها برطرف می گردد.

کوچک کردن بینی با جراحی به دو روش جراحی بینی باز و جراحی بینی بسته انجام می شود.

جراحی بینی به روش باز

در جراحی بینی باز یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می شود و پس از جدا کردن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز بر روی اسکلت بینی اعمال می شود.

در این روش جراح بینی دید مستقیم بر روی بینی داشته و به همین علت احتمال بروز غیر قرینگی بسیار کم می باشد.

جراحی بینی به روش بسته

در جراحی بینی به روش بسته هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود، بهتر است بدانید در این روش مدت زمان جراحی حدود 15 دقیقه کمتر بوده و دوره نقاهت کوتاه تر می باشد.

همچنین میزان تورم کبودی نیز نسبت به جراحی بینی باز کمتر می باشد.

اما برای انجام کوچک کردن بینی با جراحی بهتر است انتخاب روش را به بهترین جراح بینی بسپارید تا او بتواند با توجه به مهارت خود بهترین روش را انتخاب کند تا شما نتیجه ایده آلی را کسب کنید.

 

کوچک کردن بینی با جراحی

 

كوچك كردن بيني با ليزر

باید به کسانی که درباره كوچك كردن بيني با ليزر سوال می کنند پاسخ دهیم که هنوز علم پزشکی آنقدر پیشرفت نکرده است که بتوان بر روی اسکلت بینی تغییراتی را ایجاد کرد و لیزر تنها باعث صاف و شفاف شدن پوست می شود.

انواع بینی در کوچک کردن بینی با جراحی

جراحان بینی با توجه به ویژگی هایی که بینی دارد آن را به دو گروه بینی استخوانی و بینی گوشتی تقسیم کرده اند.

جراحی بینی گوشتی

بینی گوشتی به بینی گفته می شود که دارای غدد چربی فراوان در اطراف سوراخ های بینی و نوک بینی پهن باشد همچنین این نوع بینی پوست ضخیم و اسکلت ضعیف دارد.

کسانی که دارای این نوع بینی هستند می توانند در جراحی بینی گوشتی مدلی بینی طبیعی را انتخاب کنند و بهترین نتیجه را به دست آورند.

جراحی بینی استخوانی

بینی استخوانی به بینی گفته می شود که دارای اسکلت و غضروف محکم بوده و پوست نازکی دارد، کسانی که دارای این نوع بینی هستند می توانند در جراحی بینی استخوانی مدل بینی طبیعی ، مدل بینی فانتزی و غیره را انتخاب کنند و بهترین نتیجه را به دست آورند.

دکتر سوسن سکوتی

جراح پلاستیک بینی و متخصص گوش و حلق و بینی

( جراحی زیبایی بینی – بهترین جراح بینی )