عمل کردن بینی

عمل کردن بینی

جراحی بینی یکی از جراحی های پرطرفدار در میان بانوان و آقایان می باشد، کسانی که قصد عمل کردن بینی خود را دارند بهتر است برای به دست آوردن نتیجه ایده آل به بهترین جراح بینی مراجعه کنند.

از آنجا که عمل کردن بینی یک عمل اورژانسی محسوب نمی شود پس فرد زمان کافی را برای انتخاب یک جراح بینی خوب و باتجربه دارد.

انتخاب بهترین جراح بینی

برای انتخاب بهترین جراح بینی تهران یا سایر شهرها می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.

درباره انتخاب جراح بینی مقالات جامعی تهیه شده و در وب سایت موجود است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آن ها مراجعه کنید.

 

عمل کردن بینی

 

انواع بینی

برای به دست آوردن نتیجه ایده آل در عمل کردن بینی جراحان ، بینی را با توجه به ویژگی هایی که دارد به دو گروه بینی گوشتی و بینی استخوانی تقسیم کرده اند.

  • بینی استخوانی

بینی که دارای پوست نازک و استخوان محکم باشد، بینی استخوانی گفته می شود، کسانی که دارای این نوع بینی هستند می توانند مدل بینی فانتزی یا عروسکی ، نیمه فانتزی ، طبیعی و غیره را انتخاب کنند و بهترین نتیجه را به دست آورند.

  • بینی گوشتی

به بینی که دارای نوک گرد، غدد چربی زیاد در اطراف سوراخ های بینی ، استخوان ضعیف و پوست ضخیم باشد بینی گوشتی گفته می شود، معمولا جراحان بینی به کسانی که دارای این نوع بینی هستند توصیه می کنند برای به دست آوردن نتیجه ایده آل از عمل جراحی بینی گوشتی مدل بینی طبیعی را انتخاب کنند و بهترین نتیجه را به دست آورند.

انوع روش های عمل کردن بینی

برای عمل کردن بینی ، جراح بینی با توجه به مهارت و تبحر خود یکی از روش های جراحی بینی باز یا جراحی بینی بسته را انتخاب می کند و تغییرات مورد نیاز را اعمال می نماید.

در عمل جراحی بینی به روش باز جراح بینی یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد میکند و پس از جدا نمودن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز را اعمال می نماید.

اما در جراحی بینی به روش بسته هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود.

عمل کردن بینی با لیزر

امروزه شاهد تبلیغات گسترده ای در خصوص عمل کردن بینی با لیزر هستیم که باید بگوییم هنوز علم در حوزه لیزر آنقدر پیشرفت نکرده است که بتوان با لیزر تغییراتی را در استخوان بینی ایجاد کرد، لیزر تنها باعث صاف و شفاف شدن پوست بینی می شود.

دکتر سوسن سکوتی

جراح پلاستیک بینی و متخصص گوش و حلق و بینی

( جراحی زیبایی بینی – جراح بینی )