مشکلات داخل بینی

مشکلات داخل بینی

مشکلات داخل بینی : در صورتی که بیمار مشکلاتی را در داخل بینی خود داشته باشد، مشکلاتی نظیر پولیپ بینی ، انحراف بینی ، کونکابولوزا یا کیستی شدن شاخک میانی بینی و بزرگی شاخک های تحتانی بینی یا بیماری سینوس را داشته باشد، تمامی این بیماری ها به طور هم زمان با جراحی زیبایی بینی قابل اصلاح و برطرف کردن می باشد.

نکته دیگر این است که ممکن است بیمار آلرژی شدید داشته باشد که در این موارد برخی بیماران ذکر می کنند که آیا آلرژی بعد از عمل بینی از بین می رود؟ باید در جواب به این بیماران ذکر کرد که به هیچ عنوان آلرژی بعد از جراحی بینی از بین نخواهد رفت.

چرا که آلرژی و حساسیت جنبه ژنتیکی دارد اما با یک سری اعمال و تغییرات که بر شاخک ها انجام می شود می توان آلرژی را بهتر کرد اما الزاما آلرژی از بین نمی رود.

مشکلات داخل بینی

مشکلات داخل بینی چگونه برطرف می شود

داشتن حساسیت و آلرژی خود مانعی برای انجام جراحی زیبایی بینی نمی باشد. در واقع وقتی که واکنش فردی نسبت به عوامل محیطی و طبیعی محیط بیرون بالا برود در فرد آلرژی به وجود می آید.

به طور مثال برخی از افراد به گرده افشانی های گل و گیاه در فصل بهار حساس بوده و دچار آلرژی و حساسیت می شوند. آلرژی ها می توانند فصلی یا سالیانه باشند که در مواردی که سالیانه می باشد فرد کل سال علائم حساسیت را در خود دارد.

برای هر دو نوع حساسیت انجام عمل زیبایی بینی امکان پذیر است و هیچ ایرادی ندارد اما از آنجا که اغلب آلرژی ها با سرفه و عطسه و آبریزش بینی همراه می باشند بهتر است که فرد از هفته قبل از جراحی بینی شروع به استفاده از قرص های آلرژی بکند و به مدت دو ماه پس از عمل بینی نیز باید به این روند استفاده از داروهای ضد آلرژی ادامه بدهد.

چرا که در این مدت بینی روند بهبود را طی می کند و بهتر است در این مدت آلرژی تحت کنترل باشد.

اغلب بیماری های مربوط به بینی را می توان به راحتی همزمان با جراحی بینی رفع کرد.

این کار حسن های بسیاری دارد که مهم ترین حسن آن این است که دیگر نیازی نیست که بیمار دو بار به اتاق عمل مراجعه کند و تحت عمل قرار بگیرد، چرا که بیمار فقط یک بار تحت داروی بیهوشی قرار می گیرد و همچنین بیمار یک بار دوره نقاهت را طی می کند و دیگر نیازی نیست که برای هر عمل به طور جداگانه دوره نقاهت را بگذراند.