جراحی زیبایی بینی در تهران

عمل جراحی زیبایی بینی در تهران

جراحی زیبایی بینی در تهران : امروزه تقاضا برای جراحی زیبایی بینی بسیار زیاد می باشد ، به همین علت افراد برای انجام جراحی بینی به دنبال یک جراح بینی خوب هستند تا با مراجعه به او بهترین نتیجه را از جراحی بینی به دست آورند.

به این نکته توجه داشته باشید که در جراحی زیبایی بینی ، انتخاب بهترین جراح بینی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

جراحی زیبایی بینی در تهران

انتخاب بهترین جراح بینی

  • برای انتخاب بهترین جراح بینی ، شما می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جراح بینی خوب را جستجو نمایید.
  • پس از انتخاب جراح بینی مورد نظر ، توصیه می شود برای مشاوره به مطب منتخب تان رفته و درباره انتظار خود از جراحی بینی با ایشان صحبت کنید.
  • همچنین شما می توانید جهت نهایی کردن انتخاب خود ؛ با افرادی که در مطب جراح مورد نظر حضور دارند و توسط ایشان جراحی شده اند ، گفتگو نمایید و از رضایت آن ها از نتیجه عمل جویا شوید.

افرادی که تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی دارند ، باید توجه داشته باشند که نباید از جراحی بینی توقعات نامعقول داشته باشند.

انواع بینی

جراحان بینی ( راینولوژیست ها ) ؛ بینی را بر اساس ویژگی های استخوان و پوست ، به دو دسته بینی های گوشتی و استخوانی تقسیم می کنند.

  1. بینی استخوانی : به بینی ای گفته می شود که دارای پوست نازک و استخوان و غضروف محکم باشد. بینی های استخوانی را می توان به همه انواع فرم های جراحی بینی ؛ اعم از مدل بینی طبیعی ، فانتزی ( عروسکی ) و نیمه فانتزی جراحی کرد.
  2. بینی گوشتی : به بینی هایی اطلاق می شود که دارای پوست ضخیم و اسکلت و غضروف ضعیف هستند.

این نوع از بینی ها علاوه بر ضعف غضروف و ضخامت پوستی که دارند ، معمولا دارای غدد چربی فراوان نیز می باشند.

به طور کلی کسانی که دارای بینی گوشتی هستند ، بهتر است مدل بینی طبیعی را انتخاب کنند تا نتیجه ایده آلی را به دست آورند.

 

هزینه جراحی زیبایی بینی در تهران

عزیزانی که تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی دارند ، باید آگاه باشند که این عمل جراحی در دسته جراحی های زیبایی قرار داشته و در نتیجه تحت پوشش بیمه قرار ندارد و بیمه هزینه های آن را متقبل نمی شود.

برای اطلاع از قیمت جراحی زیبایی بینی ، باید به صورت حضوری به مطب جراح مورد نظر رفته و مورد معاینه و ارزیابی های لازم قرار گیرید ؛ چرا که هزینه این عمل جراحی ، متأثر از عوامل متعددی بوده و می تواند در افراد مختلف با یکدیگر تفاوت داشته باشد.