عمل جراحی زیبایی بینی

عمل جراحی زیبایی بینی

عمل جراحی زیبایی بینی از جمله روش های پرطرفدار می باشد که بر روی دو نوع بینی استخوانی و بینی گوشتی انجام می شود، برای انجام جراحی زیبایی بینی بهتر است برای به دست آوردن نتیجه ایده آل به بهترین جراح بینی مراجعه کنید.

در صورتی که به بهترین جراح بینی مراجعه کنید احتمال اینکه از نتیجه جراحی بینی رضایت نداشته باشید بسیار کم می شود.

عمل جراحی بینی گوشتی

بینی گوشتی به بینی اطلاق می شود که دارای استخوان و غضروف ضعیف و پوست ضخیم باشد، افرادی که دارای این نوع بینی هستند به دلیل ویژگی هایی که دارد جراح بینی توصیه می کند در عمل جراحی بینی گوشتی مدل بینی طبیعی را انتخاب کنند.

عمل زیبایی بینی استخوانی

بینی استخوانی به بینی اطلاق می شود که دارای استخوان و غضروف محکم بوده و پوست نازکی داشته باشد، افرادی که دارای این نوع بینی هستند در عمل زیبایی بینی استخوانی می توانند مدل بینی فانتزی یا عروسکی ، مدل بینی طبیعی را انتخاب کنند و بهترین نتیجه را به دست آورند.

عمل جراحی زیبایی بینی

 

روش های عمل جراحی زیبایی بینی :

  • جراحی بینی به روش بسته

در این روش جراحی زیبایی بینی هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود.

مدت زمان جراحی بینی بسته نسبت به جراحی بینی باز حدود 15 دقیقه کمتر می باشد.

میزان تورم و کبودی با جراحی بینی بسته کمتر از جراحی بینی باز می باشد.

  • جراحی بینی به روش باز

در جراحی بینی به روش باز یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می شود و پس از جدا کردن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز با حفظ عملکرد سیستم تنفسی بر روی بینی انجام می شود.

در این روش جراحی زیبایی بینی ، جراح بینی دید بهتری برای اعمال تغییرات بر روی بینی دارد و احتمال بروز غیر قرینگی بسیار کم می باشد.

  • عمل زیبایی بینی با لیزر

امروزه شاهد تبلیغات گسترده ای در خصوص عمل زیبایی بینی با لیزر هستیم که باید گفت هنوز علم پزشکی آنقدر پیشرفت نکرده است که بتوان تغییرات مورد نیاز را با لیزر بر روی بینی اعمال کند، لیزر تنها باعث صاف و شفاف شدن پوست بینی می شود.

عمل زیبایی بینی مردان :

در عمل زیبایی بینی مردان به این نکته توجه داشته باشند که حتما به جراح بینی مراجعه کنند که تجربه کافی در خصوص عمل زیبایی بینی مردان را داشته باشد.

هزینه عمل جراحی زیبایی بینی چقدر می باشد؟

هزینه عمل زیبایی بینی با توجه به عوامل زیر تعیین می شود:

  • دستمزد جراح بینی
  • هزینه بیمارستان
  • هزینه متخصص بیهوشی
  • هزینه آزمایشات و داروها