افراد مناسب جراحی بینی

افراد مناسب جراحی بینی

افراد مناسب جراحی بینی : افرادی که از ظاهر بینی خود راضی نیستند و نسبت به اندازه بینی خود در مقایسه با سایر اعضای صورت خود ناراضی هستند، مسلما نسبت به جراحی بینی کاندیدهای مناسبی هستند که اقدام به تغییر و کوچک کردن بینی خود بکنند.

افراد غیر سیگاری ( دارای سطح سلامت عمومی مناسب هستند ) بهترین کاندیدها برای عمل کوچک کردن پره های بینی خواهند بود.

افراد باید سن بالای 16 سال را داشته باشند و از عوارض جراحی بینی نیز آگاه باشند. محدودیت سنی به این دلیل است که قبل از این سن بینی های گوشتی هنوز در حال رشد هستند و نباید روی آنها جراحی زیبایی بینی انجام شود.

چرا که ادامه رشد بینی نتیجه عمل را تحت تاثیر قرار می دهد. در اغلب اوقات خانم ها در سن 13 تا 14 سالگی و آقایان در سن 15 تا 16 سالگی دوره بلوغ خود را کامل می کنند اما در کل سن مناسب عمل بعد از 16 می باشد.

البته در هر صورت بهترین اقدام اولیه برای انجام عمل جراحی بینی مشاوره و صحبت کردن با پزشکی متخصص در زمینه عمل بینی می باشد.

چرا که پزشکان بهتر می توانند درباره این موضوع  مشاور های مختص با چهره و بینی شما را به شما ارائه دهند. همچنین با مشاوره با پزشک متخصص می توانید تمام سوالاتی که ذهن شما را در این باره درگیر کرده را پاسخ دهید.

افراد مناسب جراحی بینی

افراد مناسب جراحی بینی چه کسانی می باشند؟

برای جلوگیری از بروز عوارض های پس از جراحی بینی مانند خشکی بینی و مواردی از این قبیل انتخاب پزشک و جراح بینی مناسب بسیار موثر است.

با انتخاب جراح مناسب می توان از احتمال نیاز به جراحی دوم نیز جلوگیری کرد ( جراحی ترمیمی بینی ).

افرادی که جراحی بینی گوشتی را دارند باید بدانند که نتایج بینی گوشتی بسیار دیرتر از بینی استخوانی بروز می کند و به صبر بیشتری نیاز می باشد.

دسته دیگر از کاندیدهای مناسب برای جراحی بینی ، افرادی می باشند که به خاطر داشتن عمل اولیه نامناسب نیاز به عمل ثانویه پیدا می کنند. این عمل می تواند به دلایل مختلفی باشد.

مثلا برخی افراد به این دلیل نیاز به عمل دوم دارند که شکل ظاهری بینی بعد از عمل بسیار غیرطبیعی شده و یا مطلوب شان نیست و گاها برخی افراد هم به خاطر عملکرد بد جراح دچار مشکلات مربوط به بینی و تنفسی شده اند.

جراح زیبایی بینی همیشه به دنبال انجام عملی هستند که نتیجه ای زیبا و طبیعی بدون تخریب کاربرد بینی و هماهنگ با سایر اجزای صورت باشد.برای رسیدن به این هدف گاها حتی نیاز به پیوند غضروف از دنده و یا گوش خود شخص می باشند.

دکتر سوسن سکوتی

جراح پلاستیک بینی و متخصص گوش و حلق و بینی

( جراحی زیبایی بینیبهترین جراح بینی )