سوالات متداول جراحی بینی گوشتی

سوالات متداول جراحی بینی گوشتی

سوالات متداول جراحی بینی گوشتی : یکی از سوالات متداولی که از دکتر سوسن سکوتی جراح بینی پرسیده می شود مدت زمانی است که نیاز است تا این تورم های ناشی از جراحی بینی از بین برود ؟

دکتر سوسن سکوتی در پاسخ به این سوال می فرمایند به هیچ عنوان نگران تورمات بعد از جراحی بینی نباشید روش های مختلفی برای کاهش این تورمات مطرح شده است تا شما با بکار گیری این روش ها بهترین نتیجه را از این جراحی دریافت کنید.

اولین اقداماتی که باید برای کاهش تورم و کبودی انجام دهید استفاده از کمپرس یخ و نحوه صحیح خوابیدن است.

در روز های اولیه بطور مرتب از کمپرس یخ استفاده نمایید و در هنگام استراحت سر خود را بالاتر از سطح بدن قرار دهید و از خم کردن سرتان به سمت پایین خودداری نمایید .

زمانی که بعد از گذشت مدت طولانی تورمات از بین نرفت نگران نباشید زیرا می توان با استفاده از تزریق کورتون این تورمات را کاهش داد.

سوالات متداول جراحی بینی گوشتی

نمونه هایی از دیگر سوالات متداول جراحی بینی گوشتی

 از میان افرادی که دارای بینی گوشتی هستند، کاندیدای مناسب چه کسانی هستند؟

برای جراحی بینی گوشتی بهترین کاندیدا افرادی هستند که نقایص مشخصی در بینی شان داشته اند و قبل از انجام این جراحی هیچ جراحی بروی بینی آن ها انجام نشده است و با جراح همکاری کافی داشته اند و اقدامات لازم قبل از جراحی را به خوبی رعایت کرده اند.

قبل از انجام جراحی بینی باید مشاوره های لازم را دریافت نمایید و درباره نتایج عمل جراحی بینی به طور کامل توجیه شوید.

از نتیجه جراحی بینی گوشتی چه انتظاری می توان داشت؟

هدف از جراحی زیبایی بینی گوشتی بهبود بخشیدن به وضع ظاهر و ایجاد یک فرم زیبا در بینی است، اما باید توجه کرد که بعد از جراحی اندازه بینی با سایر اجزای دیگر صورت هماهنگی کافی را داشته باشد.

در جراحی بینی گوشتی تمام مشکلات بینی اعم از بزرگ بودن سوراخ های بینی، افتادگی نوک بینی، پهن و بزرگ بودن بینی اصلاح می شود و فرم زیبایی در بینی ایجاد می شود .

برخی از افراد بر این باورند که نمی توان از جراحی بینی گوشتی بدلیل پوست ضخیم، غضروف ضعیف و پهن بودن بینی بهترین نتیجه را دریافت کرد ، در حالی که این یک باور اشتباه می باشد و در صورتی که در انتخاب جراح بینی دقت شود می توان بهترین نتیجه را از این جراحی دریافت نمود.

نوع پوست بینی در نتیجه جراحی بینی بسیار تاثیر می گذارد ممکن است بدلیل پوست ضخیم بینی، جراحی کمی با دشواری همراه باشد اما نتیجه جراحی بینی، در بینی های گوشتی بسیار مطلوب می باشد .

اما نمی توان انتظار یک بینی عروسکی و فانتزی در جراحی بینی های گوشتی داشت .

در صورتی که دارای بینی های گوشتی هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر مشاوره های لازم را از دکتر سوسن سکوتی جراح بینی دریافت نمایید.

دکتر سوسن سکوتی

جراح پلاستیک بینی و متخصص گوش و حلق و بینی

( جراحی زیبایی بینیبهترین جراح بینی )